.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس


خودروهاي اقساطي در راهند
يک مسؤول صنعت خودروسازي که نخواست نامش فاش شود، ديروز در حاشيه گشايش نمايشگاه بين المللي خودرو مشهد به خبرنگار ما گفت: با توجه به شرايط حاکم بر اين صنعت در دنيا و کشور، فروش اقساطي محصولات در دستور کار شرکتهاي بزرگ خودروسازي قرار گرفته است.
وي همچنين تصريح کرد: آنها توليد محصولات ارزان قيمت را نيز مدنظر دارند.
وي در ادامه گفت که در صورت اجراي چنين طرحي، به دليل آسان بودن دريافت مطالبات از کارمندان، اين قشر در اولويت واگذاري خودروهاي اقساطي هستند.

واکنش احمدي مقدم به شايعات پيرامون رادان
ايسنا- فرمانده نيروي انتظامي در حاشيه همايش پليس و نظام عدالت براي کودکان و نوجوانان با رد شايعات منتشر شده درباره دخالت برخي از مسؤولان انتظامي در شکنجه افراد در کهريزک، گفت: شايعات منتشر شده در مورد سردار رادان و مسؤولان ديگر کذب است و اين موضوع در شأن مسؤولان نيروهاي انتظامي و چند رده از آنها پايين تر هم نيست.
وي همچنين اعلام کرد: بي ترديد در بازداشتگاه کهريزک از سوي ناجا کوتاهي هايي صورت گرفته که دستور تنبيه خاطيان صادر شده است.

پيشنهاد نوباوه درباره سران اغتشاش
فارس- بيژن نوباوه وطن، عضو کميسيون فرهنگي مجلس پيشنهاد داد که ميزگردي خبري براي سران اغتشاشات اخير با حضور نمايندگان رسانه هاي غربي تشکيل شود.

صدراعظم آلمان: پيام تبريک نمي دهم
جهان- سخنگوي دولت آلمان روز دوشنبه در کنفرانس خبري در برلين گفت: آنگلا مرکل صدراعظم اين کشور براي محمود احمدي نژاد پيام تبريک نمي فرستد.

اخراج سردبير جوان راديو جوان
آينده- احمدي افزادي، مدير شبکه راديويي جوان نرگس فتحي، سردبير برنامه صبحگاهي«يک صبح، يک سلام» را به خاطر پخش زنده گفتگوي هانيه جوادي منش، گزارشگر در شهر اين برنامه با يک سرهنگ نظامي اخراج کرد.
صداي اين سرهنگ و شيوه برخورد او با گزارشگر راديو، با هوشياري خبرنگار و قطع نشدن برنامه زنده، همزمان از راديو پخش شده است.

چند زنداني آزاد شدند
سحام نيوز- محمد احساني مستندساز و فيلمبردار که 13 ماه پيش به اتهام اقدام عليه امنيت ملي دستگير و به 2 سال حبس محکوم شده بود، با فرمان عفو مقام معظم رهبري آزاد شد.
مسعود کردپور، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر نيز از زندان آزاد شده است.کردپور پس از حدود يک سال از زندان آزاد شد.نيما نحوي آخرين دانشجوي زنداني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل هم با تأمين وثيقه پس از 33 روز زندان آزاد شد.

چين به ايران رواديد نداد
نوانديش- تيم ملي تيروکمان ايران به علت صادر نشدن رواديد از حضور در مسابقات جهاني تيروکمان چين بازماند.داستان لغو پي در پي اعزامهاي تيم تير و کمان به قسمت ششم رسيد.
به گفته مسؤولان فدراسيون تيروکمان، اين بار به علت دير فرستادن دعوتنامه از چين و ناکامي در گرفتن رواديد، بازيکنان تيم ملي تير وکمان از حضور در مسابقه جهاني بازماندند.

تلاش موساد و سيا براي گسترش مسيحيت در شمال عراق
فارس - سازمانهاي جاسوسي موساد و سيا به دنبال گسترش آيين مسيحيت در کردستان عراق هستند و به جواناني که به مسيحيت روي آورند، 1000 دلار پول پرداخت مي کنند.

صادق صبا: اصلاح طلبان دليلي براي تقلب در انتخابات ندارند
باشگاه خبرنگاران- مدير بي. بي. سي فارسي گفت: اصلاح طلبان تاکنون نتوانسته اند دليلي براي تقلب در انتخابات ارائه دهند.
صادق صبا با بيان اينکه موسوي مي داند که در نهايت 13 ميليون نفر به وي رأي داده اند، گفت: نامزدهاي متعرض انتخابات ايران به سمت پذيرش نتايج انتخابات قدم برمي دارند.

شرکت فراکسيون اقليت در آيين تحليف
باشگاه خبرنگاران - سعدا... نصيري، عضو فراکسيون اقليت گفت: برخلاف برخي اخبار منتشر شده مبني بر حضور نيافتن فراکسيون اقليت در زمان تحليف رياست جمهوري در مجلس، اعضاي اين فراکسيون امروز در مجلس حضور دارند.

کشف پشت صحنه ها به کمک رشته «مطالعات آمريکا»
مهر- وزير علوم در آخرين روز کاري دولت نهم در جمع دانشجويان گفت: ما خوشبختانه چند رشته مطالعات آمريکا در دانشگاهها ايجاد کرده ايم که هدف ما از اين مطالعه اين بود که بتوانيم پشت صحنه اي که اينها ترسيم کرده اند را دريافت کنيم.

رئيس خانه موزه شهيد مطهري استعفا کرد
سحام نيوز- به فاصله تنها يک سال از آغاز فعاليت «خانه موزه شهيد مرتضي مطهري» دومين رئيس آن هم از سمت خود استعفا کرد.
سيد حسين مرتضوي درباره دلايل خود براي استعفا از اين مسؤوليت جابجاييهاي اخير صورت گرفته در حوزه مديران فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران را در تصميم خود بي تأثير دانسته و گفت: چون سني از من گذشته راحت تر با اين گونه تغييرات کنار مي آيم، اما قصد ادامه همکاري ندارم.

ادغام سازمان ملي جوانان و تربيت بدني در دستور نيست
باشگاه خبرنگاران- جواد آرين منش نائب رئيس کميسيون فرهنگي گفت: طرح ادغام سازمان ملي جوانان و سازمان تربيت بدني به تازگي مطرح شده، اما هنوز در دستور کار کميسيون فرهنگي قرار نگرفته است.

بي بي سي: احمدي نژاد به مشکل برمي خورد!
باشگاه خبرنگاران- شبکه بي بي سي در ادامه تلاشهايش براي ضعيف نشان دادن اردوگاه اصولگرايان به نقل از خبر نگار خود از تهرا ن نوشت: احمدي نژاد براي فراهم کردن نفرات لازم در شکل دهي کابينه اش و کسب رأي اعتماد از سوي مجلس با مشکلات بسياري رو برو مي باشد!

کروبي نصيحت کرد
فارس- اسماعيل گرامي مقدم سخنگوي حزب اعتماد ملي گفت: حضور آقاي کروبي در خيابان فاطمي به منظور شرکت در مراسم سيف ا... داد بود.
گرامي مقدم گفت: کروبي در مسير منتهي به مسجد، با گروهي از شرکت کنندگان در تجمع غيرقانوني روبرو شد که آنان با سردادن شعارهايي از کروبي استقبال کردند که در واکنش به اين شعارها، وي به صورت ناصحانه با آنان سخن گفت.

سيد حسن خميني دوشنبه در تهران بود
پارلمان نيوز- نوه امام خميني(ره) صبح روز دوشنبه از سفر چند روزه خود به پاکستان به تهران بازگشت.

مخالفت لاريجاني با استعفاي جلالي
ايسنا- رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، با تکذيب خبر استعفاي گروهي اعضاي کميته ويژه مجلس گفت: دکتر کاظم جلالي نسبت به استعفا از عضويت در کميته ويژه اظهار علاقه کرده و رياست مجلس با اين موضوع مخالفت کرده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.